Doprava a platba
Postup objednání zboží:
Nevíte si rady s vytvořením objednávky v našem eshopu? Je to velmi jednoduché. U vybraného produktu kliknete na tlačítko Vložit do košíku a následně se objeví dvě možnosti - Zavřít a Zobrazit košík.
Pokud již nechcete pokračovat ve výběru, zvolte Zobrazit košík a následujte vypsané kroky - shrnutí objednávky a výběr doručení zboží. Ptakoviny-brno.cz e-shop podporuje několik druhů doručení, o kterých si můžete podrobněji přečíst pod tímto textem. Během objednávky je možné změnit způsob doručení kliknutím na šipku v pravé části políčka, vedle standardně vybrané možnosti doručení - PPL - platba na dobírku.
V případě, že budete mít s objednávkou nějaký problém, kontaktujte nás prostřednictvím emailu: nebo telefonicky na čísle +420 info @svatebni-dekorace-praha .cz727 841 878.
U Vaší objednávky nezapomeňte uvést celou doručovací adresu, telefonní číslo a případně fakturační údaje. Pokud je zboží skladem, obvyklá expediční lhůta je 24 hodin od přijetí objednávky (ve všedních dnech).
Dodací podmínky:
Typ dopravy |
Cena |
Doručení |
|
Zásilkovna - platba převodem |
79 Kč |
1-2 dny po přijetí platby |
|
Zásilkovna - platba na dobírku |
109 Kč |
1-2 dny |
|
|
99 Kč |
1-2 dny po přijetí platby |
|
PPL - platba na dobírku
|
129 Kč |
do 36 hodin |
|
Česká pošta - platba převodem |
119 Kč |
2-3 dny po přijetí platby |
|
Česká pošta - platba na dobírku |
149 Kč |
2-3 dny |
|
Česká pošta - Express - platba na dobírku |
180 Kč |
1-2 dny |
|
Osobní odběr |
0 Kč |
ihned po potvrzení dostupnosti |
|
Doprava zdarma při nákupu nad 3000,- Kč.
Uvedené ceny platí pro ČR.
Česká pošta
V případě, že jste si vybrali jako dopravce Českou poštu, budete informováni na email či SMS zprávou o stavu zásilky a předpokládaném termínu doručení. Díky Balíku Do ruky máte možnost zvolit si jinou doručovací adresu, termín nebo čas (ráno, odpoledne nebo večer) doručení na stránkách České pošty. Nezastihne-li Vás poštovní doručovatel v den doručování zásilky, bude uložena na nejbližší poště. Doba, po kterou je možné zásilku na poště vyzvednout je 14 dnů ode dne uložení zásilky.
V případě volby dopravy Česká pošta - Express - platba na dobírku s doručením následující den, je nutné objednat zboží do 11:00.
Služba PPL
Pokud jste si jako dopravce vybrali společnost PPL, bude Vám balík doručován ve dvou po sobě následujících dnech (pokud se s kurýrem nedomluvíte jinak). Kurýr Vás bude před každým doručováním zásilky telefonicky kontaktovat. V případě komplikací se můžete obrátit na nás či zákaznický servis služby PPL na čísle 840 775 775.
Zásilkovna
Pokud jste si zvolili vyzvednutí balíku v síti Zásilkovna.cz, balíček by Vám měl dorazit do 1 – 2 dnů na vybrané výdejní místo. Prosíme, vyčkejte na informační email a SMS zprávu, které obdržíte ve chvíli, kdy bude zásilka připravena k odběru. Dříve výdejní místo nenavštěvujte, objednané zboží zde nebude dostupné. Balík je zde uložen po dobu minimálně 7 dní.
Osobní odběr
Osobní odběr za internetové ceny je možný na níže uvedené adrese. V případě, že nebylo zboží objednáno přes nás eshop, prodejce si vyhrazuje právo zákazníkovi účtovat maloobchodní ceny platné v kamenném obchodě.
Pro osobní odběr prosím také vyčkejte na potvrzující email, že je Vaše objednávka připravena k vyzvednutí. V případě, že si zboží budete chtít vyzvednout před obdržením potvrzujícího emailu, může se stát, že Vaše objednávka nebude připravena kompletní.
Adresa pro osobní odběr:
Vltavská 28, Praha 5 - Smíchov
Po - Pá: 10:30 - 19:00, So: 12:30 - 18:30
Odstoupení od smlouvy a reklamace:
Pokud máte nějaký problém s Vaším zbožím, před jeho odesláním nás prosím informujte na e-mail: . Více informací jak postupovat naleznete info @svatebni-dekorace-praha .czzde
Adresa pro reklamace: Ptákoviny, Křižovnická 8, Praha 1 11000.
Ke stažení: Reklamační formulář